مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-30ورزشي

یکی از خلاءهای جامعه ما نبود الگوست


مربی تیم ملی کاتا با بیان اینکه در مسابقات ملاک قهرمانی نیست بلکه رفتار قهرمانی است و باید الگو سازی کنیم، گفت: یکی از خلاءهای جامعه ما نبود الگو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد صفوی پاراکاراته کار آذربایجان شرقی که به نوعی از بچه های سندروم داون به حساب می آید در اولین حضور خود در میادین ورزشی و در شهر ملاکا کشور مالزی، توانست با غلبه بر حریفان خود مقام نخست و قهرمانی این رشته ورزشی را کسب کند.

اما مهمتر از کسب مدال طلا این مسابقات منش پهلوانی این ورزشکار است که همه حاضرین در سالن و همچنین تمامی ورزش دوستان در اقصی نقاط جهان را شیفته این ورزشکار تبریزی کرد، روحیه و انسان دوستی فرزاد آنجا به نمایش درآمد که بعد از اعلام نفر برتر تشک توسط داور، صفوی به سمت حریف عربستانی خود رفته و دست وی را نیز به عنوان برنده بلند کرد و همه حاضرین در سالن مسابقات بلند شده و این حرکت فرزاد را تشویق کرده و حتی دقایقی سالن ورزشی تحت تأثیر این حرکت بود.

امروز یکشنبه فرزاد صفوی به همراه احد شاهین مربی تیم ملی پاراکاراته و رضایی دبیر هیئت کاراته آذربایجان شرقی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه حاضر شده و حال و هوای آن روز مسابقه را به نوعی توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از خلاءهای جامعه ما نبود الگوست

یکی از خلاءهای جامعه ما نبود الگوست