مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-14سياسي

باغ موزه دفاع مقدس قم با کارکردهای مورد نظر فاصله دارد


استاندار قم با اشاره به بهره برداری از بخشی از باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس، افزود: این مجموعه فرهنگی هنوز با آن کارکردهایی که برای آن متصور است، - فاصله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با اشاره به بهره برداری از بخشی از باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس، افزود: این مجموعه فرهنگی هنوز با آن کارکردهایی که برای آن متصور است، فاصله دارد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری کامل از این مجموعه نیازمند حمایت های ملی است، تصریح کرد: در سفر دو سال گذشته رییس جمهوری به استان قم در قالب مصوبات سفر، 30 میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم اختصاص یافته است.

استاندار قم عنوان کرد: با تلاش مدیران مربوطه اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم در خصوص پروژه باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس جذب شده؛ ولی لازم است تا دستگاه های متولی نسبت به تکمیل نهایی این باغ اقدام کنند.

شاهچراغی موزه آرایی را یکی از نیازهای اصلی باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم یاد کرد و گفت: بخش مهمی از زیرساخت های اولیه و کاربردی این مجموعه فرهنگی و ارزشی به بهره برداری رسیده؛ اما از نظر موزه آرایی هنوز اقدامی مؤثری انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس قم با کارکردهای مورد نظر فاصله دارد

باغ موزه دفاع مقدس قم با کارکردهای مورد نظر فاصله دارد