مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21سياسي

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرکرد برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت: برنامه ای در مرکز استان با محوریت جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود و مردم در روز اربعین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد موسی انصاری صبح امروز در جلسه بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و 17 شهریور گفت: شهیدان رجایی و باهنر، از جمله افرادی بودند که در ایمان و اخلاص و صداقت بی نظیر بودند و خدمات ارزنده ای برای کشور انجام دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت این بزرگمردان باید برای هدایت افکار عمومی و گام برداشتن در راستای جهاد تبیین، خدمات دولت سیزدهم را بازگو کنیم.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تبیین کارهای صورت گرفته، افزود: بهتر است با برپایی نمایشگاه و استفاده از ظرفیت های موجود خدمات نظام و دولت به مردم تبیین شود.

انصاری بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ویژه برنامه ای ساعت 10 صبح هشتم شهریورماه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه برنامه ای نیز همان شب در میدان امامزادگان شهرکرد اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرکرد برگزار می شود

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرکرد برگزار می شود