مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-06سياسي

المشاط میزان آمادگی نیروهای دریایی یمن را بررسی کرد


رییس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا با رییس ستاد نیروی دریایی و پدافند ساحلی پیرامون نتایج عملیات توسعه برنامه های توانمندسازی نیروهای دریایی برای اجرای عملیات های مختلف در حفاظت از آب های سرزمینی یمن رایزنی کرد.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا با رییس ستاد نیروی دریایی و پدافند ساحلی پیرامون نتایج عملیات توسعه برنامه های توانمندسازی نیروهای دریایی برای اجرای عملیات های مختلف در حفاظت از آب های سرزمینی یمن رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سبأ، دیدار مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن با سردار سرتیپ منصور احمد السعادی رییس ستاد نیروی دریایی و پدافند ساحلی در سطح تسلیحات کیفی بود که اکنون در اختیار نیروهای دریایی است و آنها را قادر می سازد تا با تمام صلاحیت و شایستگی با دشمن مقابله کنند و آنها را به چالش بکشند.

المشاط از نقش نیروی دریایی در مقابله با جنگ ائتلاف سعودی و اماراتی علیه یمن طی سال های گذشته و نیز از عملیات کیفی این نیروها قدردانی کرد که میزان توانایی ها و آنچه در آینده در سایه ادامه تجاوزات و محاصره یمن می توانند، انجام دهند را به نمایش گذاشت.

در همین راستا، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن چند روز پیش کشورهای ائتلاف عربی حاضر در آب های منطقه ای یمن را تهدید کرد و گفت، حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المشاط میزان آمادگی نیروهای دریایی یمن را بررسی کرد

المشاط میزان آمادگی نیروهای دریایی یمن را بررسی کرد