مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-15اقتصادي

صنعت خودرو گرفتار قیمت گذاری دستوری است


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- ولی اسماعیلی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات ایران خودرو، با بیان این که باید مجلس و دولت از صنعت خودرو حمایت کنند، تصریح کرد: مشکلاتی که اخیرا به واسطه تحریم برای خودروسازی ایجاد شده باید رفع شود تا سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم به تولیدات داخلی بازگردانده شود.

 نماینده مردم اردبیل و گرمی تصریح کرد: باید قیمت منطقی برای خودروها تعیین شود در غیراین صورت شرایط صنعت خودرو بسیار سخت خواهد شد و باید به این صنعت کمک کنیم از وضعیت موجود و زیان دهی خارج شود.

 اسماعیلی افزود: مشکلات صنعت خودرو در سطح حاکمیتی و مدیریتی باید حل شود و باید نهادهای مرتبط به فهم مشترکی از مشکلات این صنعت برسند.

 وی درخصوص امکانات معیشتی و رفاهی کارکنان ایران خودرو گفت: طبق آمار ارایه شده وضعیت ایران خودرو نسبت به شرکت های مشابه مطلوب است، اما با رفع مشکلات قیمت گذاری دستوری می توان اقدامات بیش تری برای مسایل معیشتی و رفاهی کارکنان در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خودرو گرفتار قیمت گذاری دستوری است

صنعت خودرو گرفتار قیمت گذاری دستوری است