مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-22سياسي

مارش ضد استعماری هیس طوری در اردوگاه شهید باهنر نواخته شد


نخستین اردوی گفتگو محور پویش کتابخوانی هیس طوری در آستانه سالروز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضاخان با حضور صدها نفر از نخبگان نوجوان کتابخوانی هیس طوری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری که بر مطالعه کتاب سرگذشت استعمار تاکید دارند و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید با صوت یک قاری نوجوان روشن شد.

سپس مراسم با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران از سوی گروه مارش ارتش به استقبال مهمانان خود رفت و میان شور و شوق دهه هشتادی ها اوج گرفت.

سجاد عباسی، دبیر اردوی گفتگو محور هیس طوری به عنوان نخستین سخنران افتتاحیه این اردو با خیرمقدم به مربیان تعلیم و تربیتی که برای گردهمایی چنین جمعی تلاش بسیاری داشتند، گفت: بسیار خرسندیم که فرصت دیدار حضوری با شما نوجوانان دهه هشتادی کتاب خوان پویش هیس طوری فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه پویش هیس طوری با 700 هزار مخاطب برگزار شد، افزود: قرار است در این اردو روزهای متفاوتی را تجربه کنیم و همانطور که قول داده بودیم سفری به دل تاریخ داشته باشیم تا سرگذشت استعمار را به خوبی درک و فهم کنیم.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش نیز با حضور در مراسم گفت: خداوند در آیات قرآن کریم به مرور تاریخ و اندیشیدن در مورد آن تاکید دارد، چراکه مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارش ضد استعماری هیس طوری در اردوگاه شهید باهنر نواخته شد

مارش ضد استعماری هیس طوری در اردوگاه شهید باهنر نواخته شد