مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-31سياسي

کسب رتبه اول صید کشور توسط هرمزگان


مدیرکل شیلات استان هرمزگان از کسب رتبه اول صید کشور توسط استان هرمزگان با حمایت سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان در صید اصولی و مسئولانه و با تلاش جامعه صیادی غیور و زحمت کش استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز با اشاره اهمیت صید و صیادی در استان هرمزگان و ارتزاق بالغ بر 35 هزار خانوار هرمزگان با فعالیت صید و صیادی تصریح کرد: هرمزگان با برخورداری از 20 بندر صیادی،22 موج شکن مردمی و بالغ بر 40 مرکز تخلیه صید با حدود پنج هزار شناور صیادی در قالب 74 تعاونی صیادی جایگاه مهمی در صید و صیادی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان شد بر اساس آمار و ارزیابی های صورت گرفته در کمیته علمی آمار صید سازمان شیلات ایران در سال 1401 استان هرمزگان موفق شده بالغ بر 321 هزار تن صید انواع آبزیان، موفق به احراز رتبه اول صید کشور شده است که گامی مهم در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است.

بارانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های جامعه صیادی استان و همچنین سیاست های ابلاغی دولت مردمی که منجر به این موفقیت شده است گفت: خوشبختانه با حمایت های سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان گام های خوبی با پیگری شیلات هرمزگان در راستای صید و صیادی پایدار و مسئولانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول صید کشور توسط هرمزگان

کسب رتبه اول صید کشور توسط هرمزگان