مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-04سياسي

خستگی ناپذیری ویژگی همه شهدا است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم تبیین زندگینامه شهدا برای نسل جوان گفت: خستگی ناپذیری ویژگی همه شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای آستارا در ساحل لوندویل با گرامیداشت یاد 167 شهید این شهرستان اظهار کرد: نسل جوان ما شهدا را ندیده اند و امروز نیز خیلی ها نمی دانند شهدا که بودند و البته حق هم دارند و تقصیر کسی هم نیست، چنانکه خداوند نیز در قرآن کریم می فرماید: دیگران حال شهدا را درک نمی کنند.

وی بر لزوم تبیین زندگینامه شهدا برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: همانطور که وقتی قطره ای به دریا می رسد به قدرت آن متصل می شود، شهدا نیز پس از شهادت به منبع قدرت لایزال الهی متصل می شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، همین شهدا موجب ترس دشمنان بوده و اگر همه ارتش های دنیا جمع شوند، نمی توانند علیه ما کاری کنند، گفت: این شهدا هستند که مسیر صحیح را نشان ما می دهند و باید این مسیر را در عمل استمرار دهیم و در این راه نباید خسته شویم.

وی بیان کرد: دشمن در گذشته با ما مقطعی می جنگید، یک بار تحریم می کرد، یک بار ترور می کرد، یک بار تحریم اقتصادی می کرد اما سال قبل آخرین ترفند خود یعنی جنگ ترکیبی را شامل همه ترفندهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خستگی ناپذیری ویژگی همه شهدا است

خستگی ناپذیری ویژگی همه شهدا است