مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-01فرهنگي

نشر شهید کاظمی خسارت قطع همکاری با طاقچه را جبران می کند


انتشارات شهید کاظمی به عنوان یکی از ناشرانی که با اپلیکیشن طاقچه اعلام قطع همکاری کرده با صدور بیانیه ای اعلام کرد،خسارت ناشی از این قطع همکاری را برای مخاطبان کتاب های خود جبران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از انتشار تصاویر هنجارشکنانه کارکنان پلتفرم طاقچه تقریباً 50 ناشر از ادامه همکاری با این اپلیکیشن انصراف دادند؛ اما با توجه به از دسترس خارج شدن اپلیکیشن طاقچه هنوز پاسخی برای جبران خسارت مخاطبان این پلتفرم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا این اپلیکیشن دریافت نشده است، اما انتشارات شهید کاظمی به عنوان یکی از ناشرانی که با این اپلیکیشن اعلام قطع همکاری کرده است با صدور بیانیه ای اعلام کرد، خسارت ناشی از این قطع همکاری را برای مخاطبان کتاب های خود جبران می کند.

مشروح متن این بیانیه در ادامه می آید؛ انتشار تصاویری از هنجارشکنی برخی از کارکنان مجموعه طاقچه سبب شد تا جمعی از ناشران آثار پرفروش فرهنگی و مذهبی از جمله انتشارات شهید کاظمی با این پلتفرم قطع همکاری کنند.

در این مدت پیام هایی از برخی از همکاران، دوستان و مخاطبان مبنی بر اینکه: ای کاش این قطع همکاری صورت نمی گرفت دریافت شد.

با وجود اینکه نشر شهید کاظمی با انصراف از پلتفرم طاقچه، به خاطر پرفروش بودن آثارش متضرر می شود، همچنان بر حرکتی که مبتنی بر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر شهید کاظمی خسارت قطع همکاری با طاقچه را جبران می کند

نشر شهید کاظمی خسارت قطع همکاری با طاقچه را جبران می کند