مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-06سياسي

رفع ایرادات لایحه وزارت بازرگانی و ارجاع به صحن مجلس


سخنگوی کمیسیون اجتماعی از رفع ایرادات لایحه وزارت بازرگانی و ارجاع به صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: تکلیف این لایحه بزودی در مجلس مشخص می شود.

- حسین گودرزی نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در مورد بررسی ابهامات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: اشکالات مربوط به وزارت بازرگانی که رییس مجلس به کمیسیون ارجاع داد را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه لایحه مذکور امروز یکشنبه در این کمیسیون مجدداً مطرح می شود، گفت: نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت حقوقی رییس جمهور، معاونت امور مجلس رییس جمهور، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جلسه حاضر می شوند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: از جمله ایرادات لایحه تشکیل  وزارت بازرگانی، شرح وظایف دقیق وزارت خانه است که باید به صورت مبسوط احصاء و بررسی می شد.

برای انجام این امر معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت پارلمانی، سازمان های مرتبط تا به امروز در کمیسیون حضور یافتند و در این زمینه همکاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات لایحه وزارت بازرگانی و ارجاع به صحن مجلس

رفع ایرادات لایحه وزارت بازرگانی و ارجاع به صحن مجلس