مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-01بين الملل

تاکید نخست وزیر استرالیا بر مخالفتش با پیگرد قضایی آسانژ در آمریکا


نخست وزیر استرالیا امروز سه شنبه بر مخالفت قاطع دولتش در برابر اینکه آمریکا جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس را تحت پیگرد قضایی قرار دهد، - نخست وزیر استرالیا امروز سه شنبه بر مخالفت قاطع دولتش در برابر اینکه آمریکا جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس را تحت پیگرد قضایی قرار دهد، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز سه شنبه اظهار کرد، دولت او قاطعانه با موضع آمریکا برای پیگرد قضایی جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس که هم اکنون درگیر جدال حقوقی در بریتانیا برای جلوگیری از استردادش به آمریکا است، مخالفت می کند.

دولت حزب چپ میانه روی کارگر در استرالیا از زمان کسب پیروزی در انتخابات 2022 از آمریکا خواسته به تعقیب جولیان آسانژ 52 ساله که چهار سال را در زندانی در شهر لندن سپری کرده و همزمان درگیر جدالی حقوقی برای جلوگیری از استردادش به آمریکا با هدف محاکمه به اتهام جاسوسی بود، پایان دهد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه گفت، آسانژ به خاطر منتشر کردن مجموعه اسناد طبقه بندی شده آمریکا در بیش از یک دهه قبل متهم به رفتار مجرمانه بسیار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نخست وزیر استرالیا بر مخالفتش با پیگرد قضایی آسانژ در آمریکا

تاکید نخست وزیر استرالیا بر مخالفتش با پیگرد قضایی آسانژ در آمریکا