مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-06ورزشي

امسال 200 کانون جدید فرهنگی در مساجد فارس ایجاد می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: امسال تا کنون 40 پرونده کانون فرهنگی جدید استان در دست اقدام قرار گرفته و پیش بینی می شود تا پایان سال 200 کانون فرهنگی مساجد جدید به ثبت برسد.

- ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: امسال تا کنون 40 پرونده کانون فرهنگی جدید استان در دست اقدام قرار گرفته و پیش بینی می شود تا پایان سال 200 کانون فرهنگی مساجد جدید به ثبت برسد.

حجت الاسلام حسین امیدی یکشنبه 15 مرداد با بیان اینکه برای جذب و تثبیت حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان به حضور در مساجد، مدیران شورای فرهنگی و کارگزاران مساجد آموزش می بینند، به خبرنگاران گفت: 100 تفاهم نامه برای راه اندازی مراکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مساجد و حسینیه ها با دستگاه های دولتی و بخش خصوصی امضا شده است.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی مساجد فارس افزود: هم اکنون 300 پایگاه اوقات فراغت در مساجد فارس فعال است که نقش موثری در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد دارد.

امیدی ادامه داد: به منظور نشاط بخشی به فضای مساجد تفاهم نامه ای با اداره کل ورزش و جوانان امضا شده و قرار است مسابقات ورزشی بچه های مسجدی در 180 محله شیراز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 200 کانون جدید فرهنگی در مساجد فارس ایجاد می شود

امسال 200 کانون جدید فرهنگی در مساجد فارس ایجاد می شود