مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-10ورزشي

1400 نفر از دانشجویان کرمانشاهی راهی اردوهای جهادی می شوند


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از اعزام1400 نفر از دانشجویان استان به اردوهای  جهادی در تابستان امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از اعزام1400 نفر از دانشجویان استان به اردوهای  جهادی در تابستان امسال خبر داد.

قاسم امجدیان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای خدمت رسانی دانشجویان استان در مناطق محروم شهری و روستایی، گفت: تابستان امسال شاهد برگزاری 30 اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت در استان خواهیم بود.

وی افزود: 1400 نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان در قالب 15 تیم در تابستان امسال به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در سالهای اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیتهای علمی، پژوهشی و تحصیلی می تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی امیدبخشی و رسالت تبیین را از جمله دستاوردهای برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 نفر از دانشجویان کرمانشاهی راهی اردوهای جهادی می شوند

1400 نفر از دانشجویان کرمانشاهی راهی اردوهای جهادی می شوند