مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-22اقتصادي

شفافیت، تعاونی ها را کارآمدتر می سازد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت های اتحادیه و شرکت های تعاونی باید مبتنی بر اجرای قانون و شفافیت باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی در جلسه با هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت استان اظهار کرد: تنها مسیر افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راه همکار و همیار تعاونی های سطح استان خواهد بود.

وی افزود: اقتصاد تعاونی بعنوان نماد مردمی سازی اقتصاد، یکی از راه های اصلی و مهم برون رفت کشور از مشکلات و پایداری بیشتر اقتصاد ملی است که در آن بر روی توان داخلی و استفاده از ظرفیت های آحاد مردم در قالب تشکیل تعاونی ها تاکید می شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه عملکرد اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت را در عرضه کلاهای اساسی مردم در ایام و مناسبت های مختلف مطلوب بیان کرد و ادامه داد: اساس کار تعاونی ها عدالت محوری است و باید همواره این سیره و روش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان هم گفت: این مجموعه از شفاف ترین و به روز ترین مجموعه ها است و سال 1400در سطح کشور بالاترین میزان سوددهی را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت، تعاونی ها را کارآمدتر می سازد

شفافیت، تعاونی ها را کارآمدتر می سازد