مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-09سياسي

تجلیل از اصحاب رسانه در ساری/ خبرنگاران نورپردازان تاریکی هستند


جمعی از خبرنگاران حوزه قضایی استان مازندران در ساری تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تجلیل از اصحاب رسانه با همت کانون وکلا در ساری برگزار شد و بهرام ولی پور رییس کانون وکلا در این نشست با تقدیر از مقام خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نورپردازنی در تاریکی هستند که مسائل را برای مردم تبیین می کنند.

وی با عنوان اینکه حرفه خبرنگاری از دشوارترین حرفه ها است و خبرنگاران همیشه در معرض خطر هستند، اظهار امیدواری کرد قانونی تصویب شود تا برای خبرنگاران و وکلا شرایط بهتر شود، قوانینی که بتوانند از این قشر محافظت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مشکلات مردم را انعکاس می دهند و باید نیازمندی ها آنان را تأمین کنند، علیرغم مشکلات، آزادی بیان و پس از بیان مسأله مهمی است و در جامعه مردم سالار برای موفقیت باید حرف خبرنگاران پذیرفته و راهکار ارائه شود.

ولی یادآور شد: هیچ جامعه ای بدون تبادل اطلاعات راه توسعه و پیشرفت را طی نمی کند و اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم نیازمند روشنگری هستیم تا جامعه منزه و پاک را داشته باشیم.

وی به سنگینی رسالت خبرنگاران اشاره کرد و گفت در قرآن کریم به قلم اشاره شده است.

وی همچنین به هجمه های وارده و تصویب قوانینی علیه کانون وکلا موسوم به قانون تسهیل مجوز کسب و کاراظهار داشت: قضاوت و وکالت جزو کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از اصحاب رسانه در ساری/ خبرنگاران نورپردازان تاریکی هستند

تجلیل از اصحاب رسانه در ساری/ خبرنگاران نورپردازان تاریکی هستند