مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-25سياسي

وزیر کشور: برای مقابله با بحران های طبیعی، باید طرح عملیاتی داشته باشیم


بحران هایی همچون سیل، زلزله، فرونشست زمین، آتش سوزی و غیره جزو خطراتی هستند که مدام در سطح کشور با آن روبرو هستیم و برای مقابله با این بحران ها باید طرح عملیاتی داشته باشیم و فرماندهی این موضوع اهمیت زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، احمد وحیدی وزیر کشور در همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه تهران بزرگ که امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: موضوع نشست تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد؛ در موضوع پدافند غیرعامل که تهدید محور است، طرف مقابل ما دشمن و در موضوع مدیریت بحران، با حوادث طبیعی روبرو هستیم و این دو موضوع مهم، شباهت قابل توجهی از نوع پرداختن به موضوع دارد.

وی افزود: وقتی به مدیریت بحران توجه می کنیم فرض این است که یک سیستم از حالت تعادل و طبیعی خارج شده است و وضعیتی محسوب می شود که شکل بحرانی به خود می گیرد، سطح این بحران می تواند در سطح یک استان، شهر و یا روستا باشد و در آن شرایط با یک حالت پیچیده مواجه هستیم و باید آن را به بهترین شکل مدیریت کنیم تا مردم دچار آسیب نشوند.

وزیر کشور با بیان اینکه در مدیریت بحران، جمعیت و وسعت جغرافیایی اهمیت زیادی دارد، ابراز کرد: آرامش و امنیت مردم همیشه برای ما اهمیت زیادی دارد و در مواقع بحرانی، این دو مولفه ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: برای مقابله با بحران های طبیعی، باید طرح عملیاتی داشته باشیم

وزیر کشور: برای مقابله با بحران های طبیعی، باید طرح عملیاتی داشته باشیم