مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-14ورزشي

«خانه والیبال» گنبدکاووس شاخص ترین آکادمی کشور


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از تخصیص اعتبار برای احداث سالن 6 هزار نفری سرپوشیده مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان خبر داد و گفت: این پروژه برای تکمیل 2 هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از تخصیص اعتبار برای احداث سالن 6 هزار نفری سرپوشیده مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان خبر داد و گفت: این پروژه برای تکمیل 2 هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

قاسمعلی برزمینی عصر امروز یک شنبه 21 مردادماه 1402 در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان را مهمترین پروژه نیمه تمام استان عنوان و اظهار کرد: حضور تیم های بسکتبال و والیبال استان در سطح بالای لیگ های کشور و استقبال پرشور ورزش دوستان از مسابقات این تیم ها بر اهمیت تکمیل این پروژه که بیش از یک دهه از آیین کلنگ زنی آن می گذرد، افزوده است.

وی قهرمانی پیاپی شهرداری گرگان در سه دوره لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور و کسب سهمیه رقابت های آسیایی و اخذ مجوز میزبانی این مسابقات را از الزامات تکمیل این پروژه برشمرد و با تأکید بر اینکه تا تکمیل این پروژه عملیات بهسازی سالن ورزشی امام خمینی(ره) را در دستور کار قرار داده ایم، ادامه داد: این پروژه یک هزار و 500 میلیارد ریال مصوبه سفر اول رییس جمهور را داشته است که پس از تخصیص پیش بینی می شود طی 2 سال آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه والیبال» گنبدکاووس شاخص ترین آکادمی کشور

«خانه والیبال» گنبدکاووس شاخص ترین آکادمی کشور