مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-09ورزشي

داور پنالتی و گل سالم پیکان را نداد


سرمربی تیم پیکان تهران درنخستین نشست خبری پس از بازی تیمش درفصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر میزبانش نساجی مازندران به داوری مسابقه اعتراض کرد و معتقد بود که داور مسابقه یک پنالتی تیمش را ندید وگل سالم این تیم را نیز خطا اعلام کرده بود.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم پیکان تهران درنخستین نشست خبری پس از بازی تیمش درفصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر میزبانش نساجی مازندران به داوری مسابقه اعتراض کرد و معتقد بود که داور مسابقه یک پنالتی تیمش را ندید وگل سالم این تیم را نیز خطا اعلام کرده بود.

رسول خطیبی درنشست خبری پس از بازی تیمش پیکان تهران برابر میزبان نساجی مازندران که با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود، گفت: من اعتقاد دارم، کسی که باید به داور اعتراض می کرد، تیم پیکان بود، اما به داور احترام گذاشتم.

وی افزود: هرچند داور دراین مسابقه یک پنالتی برای تیم پیکان نگرفت و گلی که تیم ما زده را خطا اعلام کرد درصورتی که به هیچ عنوان خطا انجام نشده بود.

سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به اینکه در روزی که می توانستیم 3 امتیاز مسابقه که حق تیم ما بود بگیریم، اما با نوع قضاوت داورمسابقه برخلاف میل ما رقم خورد، تصریح کرد، درمجموع هر دو تیم فوتبال زیبا و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند وتماشاگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور پنالتی و گل سالم پیکان را نداد

داور پنالتی و گل سالم پیکان را نداد