مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21اقتصادي

کاهش آسیب های اجتماعی، نیازمند مداخله دستگاه های متولی است


کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، بنا بر ماهیت پیچیده و چندوجهی بودن پدیده های اجتماعی، نیازمند مداخله های هماهنگ و یکپارچه است.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، بنا بر ماهیت پیچیده و چندوجهی بودن پدیده های اجتماعی، نیازمند مداخله های هماهنگ و یکپارچه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن پیرهادی، رییس فراکسیون مدیریت شهری بابیان اینکه آسیب های اجتماعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در باز تولید آسیب جدید یا افزایش رشد آسیب اجتماعی دیگری موثرند، گفت: رشد 162 درصدی طلاق طی دو دهه شاهدی غیر قابل کتمان از ارتباط دومینو وار معضلات اجتماعی از بیکاری و تأثیر فشارهای اقتصادی بر خانواده گرفته تا خشونت پنهان، بی تعهدی اخلاقی و فرهنگ خانواده هاست.

‎ نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، بنا بر ماهیت پیچیده و چندوجهی بودن پدیده های اجتماعی، نیازمند مداخله های هماهنگ و یکپارچه است.

اما این مسئله در کشور ما با چالش های فراوانی ازجمله تعدد و تداخل دستگاه های ستادی و اجرایی، ابهام نقش و فرار از مسئولیت مواجه است.

این چالش ها سبب شده تا به رغم تلاش های صورت گرفته دستاورد قابل اعتنایی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی، نیازمند مداخله دستگاه های متولی است

کاهش آسیب های اجتماعی، نیازمند مداخله دستگاه های متولی است