مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-13سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه های دولت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم، بر تمرکز مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی این استان برای کنترل آسیب های حوزه اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی پیش ازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با حضور مدیران دستگاه های فعال درحوزه اجتماعی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به تلاش موفق دولت در کنترل آسیب های اجتماعی افزود: با راهبری استانداری و تلاش هماهنگ دستگاه های مسئول مازندران در زمینه طلاق از رتبه اول به جایگاه پنجم رسید که نشانه توفیق برنامه های اجرای مدیریت استان است.

این مسئول استانی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های مهارتی در جامعه برای کنترل آسیب های اجتماعی خواستار مشارکت جدی رسانه های جمعی در این ارتباط شد.

سلگی با اشاره به نقش مشاوره در مقابله با آسیب های اجتماعی از فعالیت مؤثر واحدهای مداخله در بحران بهزیستی مازندران تقدیر کرد و افزود: با فعال سازی 211 مرکز مشاوره رایگان بهزیستی در مازندران میزان شیوع آسیب های اجتماعی بویژه طلاق در استان تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: بهزیستی با برگزاری جلسات تخصصی مشاوره با خانواده ها وتاثیرگذاری در کاهش اختلافات خانوادگی، مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه های دولت است

کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه های دولت است