مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-19سياسي

صفر تا صد اجرای طرح پارکبان در معابر بجنورد


اجرای طرح پارکبان از هفته گذشته در معابر شهر بجنورد با هدف خروج انحصاری معابر و عمومی سازی پارک حاشیه ای خیابان ها آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی اجرای طرح پارکبان از هفته گذشته در معابر شهر بجنورد با هدف خروج انحصاری معابر و عمومی سازی پارک حاشیه ای خیابان ها آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته بود که اجرای طرح پارکبان در شورای اسلامی شهر بجنورد و همچنین شورای ترافیک استان مصوب شد اما اجرای آن تا کنون به طول انجامید که از هفته گذشته وارد فاز اجرایی شد.

شهر بجنورد به عنوان مرکز خراسان شمالی با مشکل کمبود پارکینگ در سطح شهر مواجه است که دلیل عمده آن، عدم رعایت قوانین و ضوابط پارکینگ در حوزه شهری است.

همین موضوع سبب افزایش مشکلات در حوزه ترافیک شهری شده که انجام اقدامات جدی برای کاهش آن ها، ضروری محسوب می شود؛ و اجرای طرح پارکبان در معابر عمومی شهر بجنورد، گامی در این مسیر است.

سرپرست شهرداری بجنورد در گفت و گو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: از آنجایی که پارک حاشیه خیابان ها در بجنورد عمدتا به صورت انحصاری مورد استفاده قرار می گیرد و عموم مردم فرصت بهره مندی از آن ها را ندارند، لذا اجرای طرح پارکبان با هدف خروج انحصاری معابر و عمومی سازی پارک حاشیه خیابان در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد اجرای طرح پارکبان در معابر بجنورد

صفر تا صد اجرای طرح پارکبان در معابر بجنورد