مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-06اقتصادي

ماجرای بسته های پستی که به مقصد نمی رسد!


شهروندان برخی از مناطق اهواز از عدم دریافت بسته های پستی خود در منزل گِله مند هستند و می گویند: برای گرفتن بسته های خود مجبورند به ناحیه پستی محله مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  اگر چه اخیراً شرکت های خصوصی زیادی اقدام به حمل و نقل مرسولات شهروندان می کنند اما شرکت پست همچنان انتخاب اول بسیاری از افراد برای دریافت بسته ها بوده و از گذشته تا کنون حجم بسیار  زیادی  از مرسولات پستی توسط این شرکت انجام می شود.

اما این روزها در کلانشهر اهواز بسته های پستی مردم به مقصد نمی رسد و شهروندان مجبورند برای دریافت بسته های خود به ادارات پستی محله مراجعه کنند تا آنجایی که این معضل سبب شده است  مردم در این گرمای 50 درجه در صف های طولانی منتظر دریافت بسته خود باشند.

کارمندان نواحی پستی در پاسخ  به شهروندانی که از علت نرسیدن بسته های پستی خود به آدرس محل گِله مند هستند این جمله است، دَر و زنگ منزل را زدیم کسی باز نکرد و وقتی که شهروندان به ماموران پست می گویند: چرا تماس نگرفتید؟ پاسخ می دهند: وظیفه ما نیست تماس بگیریم.

البته مراجعه کنندگان معتقد هستند: با توجه به اینکه نارضایتی اغلب در بحث دریافت بسته های کوچک است و این بسته ها را  مامور پست با موتور سیکلت توزیع می کند احتمالاً گرمی هوا مانع توزیع مناسب و به موقع بسته ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بسته های پستی که به مقصد نمی رسد!

ماجرای بسته های پستی که به مقصد نمی رسد!