مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:352023-07-26اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می کند.

وی با اشاره به تمهیدات و محدودیت های ترافیکی برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد ماه سال جاری، گفت: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت های عزاداری شهرستان رشت در مسیرها منتهی به میدان شهدای ذهاب، دانای علی، حرم خواهر امام(س) و گلزار شهدا، محدودیت ترافیکی عبور خودروها اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: محدودیت ترافیکی شهر رشت در شب های تاسوعا و روز عاشورا در مسیرهای پل آزادگان - میدان آزادگان به سمت خیابان طالقانی(دانای علی)، خیابان شهریاران، پارک مفاخر به سمت طالقانی، بلوار حبیب زاده(ضیابری) به سمت خیابان طالقانی و چهار راه قدس، بلوار شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت

اعمال محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت