مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-14اجتماعي

آماده سازی 50 دستگاه اتوبوس در خراسان شمالی برای خدمات دهی به زائران کربلا


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آماده سازی 50 دستگاه اتوبوس برای خدمات دهی به زائران اربعین خبر داد.

- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد: آماده سازی 50 دستگاه اتوبوس در خراسان شمالی برای خدمات دهی به زائران کربلا ایسنا/خراسان شمالی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آماده سازی 50 دستگاه اتوبوس برای خدمات دهی به زائران اربعین خبر داد.

سعید سبحانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر آن شرکت های حمل و نقل موجود در استان با سرشبکه های خود نیز مذاکره دارند تا در صورت نیاز، ظرفیت را افزایش دهند.

وی گفت: جابجایی زائران کربلا از تاریخ 27 مرداد ماه آغاز می شود و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

به گفته سبحانی، طی سال گذشته نیز 367 دستگاه اتوبوس در این استان زائران را جابجا کردند که زائران جابجا شده توسط این دستگاه ها 8300 نفر بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، پیش فروش بلیط ها نیز از امروز آغاز شده و از زائران تقاضا می شود که نسبت به خرید بلیت های خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در ارتباط با نرخ خرید بلیت ها نیز اظهار کرد: نرخ بلیت ناوگان اتوبوس با ظرفیت 40 تا 42 صندلی از بجنورد به مهران 810 هزار تومان، با ظرفیت 30 تا 32 صندلی یک میلیون و 134 هزار تومان و با ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 50 دستگاه اتوبوس در خراسان شمالی برای خدمات دهی به زائران کربلا

آماده سازی 50 دستگاه اتوبوس در خراسان شمالی برای خدمات دهی به زائران کربلا