مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-25سياسي

مرحوم محمدحسین فرج نژاد؛ مبارزی ضدّصهیونیسم پرور


از اساتید مطرح سواد رسانه و صهیونیسم پژوهی بود که سال ها چراغ خاموش برای انقلاب کار کرده بود اما در خانه ای اجاره ای در پردیسان قم سکونت داشت و خودروی او پرایدی بود که آن را در جریان چاپ کتابش با موضوع دسیسه ها و برنامه های صهیونیست، - خبرگزاری فارس از قم_اعظم ربانی: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر عزیز انقلاب در شهریور ماه 1394، پس از پایان مذاکرات هسته ای، در پاسخ به زیاده گویی سران رژیم صهیونیستی، فرمودند: بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته ای، شنیدم صهیونیست ها گفتند: فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا 25 سال از دغدغه ی ایران آسوده ایم؛ بعد از 25 سال فکرش را می کنیم.

بنده در جواب عرض می کنم: اوّلاً شما 25 سال آینده را نخواهید دید.

ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند.

پس از این پیش بینیِ حضرت آقا، امیدها نسبت به نابودی غدّه ی سرطانیِ اسراییل، جانی دوباره گرفت و جبهه ی مقاومت، با پیروزی هایِ پی در پی، مردم دنیا را امیدوارتر نمود.

اساساََ زدودن این لکّه ی کثیف و بی خاصیّت، آن قدر برای اهل بصیرت و معنا شیرین بوده و هست که تعدادی از آنان، برای نابودی اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم محمدحسین فرج نژاد؛ مبارزی ضدّصهیونیسم پرور

مرحوم محمدحسین فرج نژاد؛ مبارزی ضدّصهیونیسم پرور