مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24بين الملل

مردم آمریکا «نجات زمین» را از اکتشافات فضایی مهم تر می دانند


نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد آمریکایی ها ایمنی را بر سفرهای فضایی ترجیح می دهند و اغلب آنها به جای دنبال کردن اکتشافات در ماه و مریخ، از تمرکز ناسا بر انحراف سیارک ها برای محافظت از زمین حمایت می کنند.

- مردم آمریکا نجات زمین را از اکتشافات فضایی مهم تر می دانند نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد آمریکایی ها ایمنی را بر سفرهای فضایی ترجیح می دهند و اغلب آنها به جای دنبال کردن اکتشافات در ماه و مریخ، از تمرکز ناسا بر انحراف سیارک ها برای محافظت از زمین حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک نظرسنجی جدید که توسط مرکز تحقیقات پیو(Pew) انجام شده است نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها بیشتر نگران خطر برخورد احتمالی سیارک ها به زمین هستند و از ناسا می خواهند که به جای صرف کردن منابع خود برای اکتشافات ماه و مریخ، به این تهدیدهای فضایی بپردازد.

این نظرسنجی که بین بیش از 10 هزار نفر انجام شد، نگاهی اجمالی به دیدگاه عمومی در مورد اکتشافات فضا، نقش ناسا، شرکت های فضایی خصوصی و موقعیت ایالات متحده به عنوان یک رهبر پیشگام در فضا ارائه می دهد.

در حالی که پاسخ دهندگان به این نظرسنجی به اهمیت حفظ نقش رهبری جهانی آمریکا در اکتشافات فضایی اذعان داشتند، نسبت به سرمایه گذاری های سنتی ناسا مانند بازدید مجدد از ماه، آغاز یک ماموریت انسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمریکا «نجات زمین» را از اکتشافات فضایی مهم تر می دانند

مردم آمریکا «نجات زمین» را از اکتشافات فضایی مهم تر می دانند