دعواهای حیدری - نعمتی، راه های نرفته و بازگشت سلبریتی هابه کرات شنیده ایم صدا و سیما طی سالهای اخیر، مخاطبش ریزشی بوده، اما به علل و اسباب آن کمتر پرداخته ایم، یا اگر پرداخته ایم، با سوگیری های سیاسی و دعواهای حیدری نعمتی به جایی نرسیده است. - به کرات شنیده ایم صدا و سیما طی سالهای اخیر، مخاطبش ریزشی بوده، اما به علل و اسباب آن کمتر پرداخته ایم، یا اگر پرداخته ایم، با سوگیری های سیاسی و دعواهای حیدری نعمتی به جایی نرسیده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دوره کرونا و به دلیل شرایط خاص تردد و دورکاری عمده مشاغل، آمارهای استفاده از تلویزیون در ابتدای شیوع اپیدمی، رشدی صعودی را نشان می داد، اما به همان اندازه فضای مجازی، VODها و ابزارهای جدید سرگرمی پا به پای تلویزیون رشد مخاطب قابل توجهی داشتند؛ تا جاییکه در کل دنیا، مشتری سکوهای فضای مجازی و استریم کنندگان محتوا از شبکه های رسمی کشورها پیشی گرفتند و به نوعی افول مخاطبان وفادار تلویزیونی را پس از یک قرن رشد بی وقفه در جهان شاهد بودیم و این روند تا امروز ادامه پیدا کرده است. آمارهای صدا و سیما درباره مخاطب چه می گویند؟ طبق جمع بندیِ مجموعه ای از آمارهای سال های اخیر مراکز افکارسنجی داخلی، حدود 50 درصد مردم مشتری سریال ها و فیلم های صداوسیما هستند و 38 درصد اخبار کشور را از طریق تلویزیون رسمی دنبال می کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |