مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-16سياسي

دعواهای حیدری - نعمتی، راه های نرفته و بازگشت سلبریتی ها


به کرات شنیده ایم صدا و سیما طی سالهای اخیر، مخاطبش ریزشی بوده، اما به علل و اسباب آن کمتر پرداخته ایم، یا اگر پرداخته ایم، با سوگیری های سیاسی و دعواهای حیدری نعمتی به جایی نرسیده است.

- به کرات شنیده ایم صدا و سیما طی سالهای اخیر، مخاطبش ریزشی بوده، اما به علل و اسباب آن کمتر پرداخته ایم، یا اگر پرداخته ایم، با سوگیری های سیاسی و دعواهای حیدری نعمتی به جایی نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دوره کرونا و به دلیل شرایط خاص تردد و دورکاری عمده مشاغل، آمارهای استفاده از تلویزیون در ابتدای شیوع اپیدمی، رشدی صعودی را نشان می داد، اما به همان اندازه فضای مجازی، VODها و ابزارهای جدید سرگرمی پا به پای تلویزیون رشد مخاطب قابل توجهی داشتند؛ تا جاییکه در کل دنیا، مشتری سکوهای فضای مجازی و استریم کنندگان محتوا از شبکه های رسمی کشورها پیشی گرفتند و به نوعی افول مخاطبان وفادار تلویزیونی را پس از یک قرن رشد بی وقفه در جهان شاهد بودیم و این روند تا امروز ادامه پیدا کرده است.

آمارهای صدا و سیما درباره مخاطب چه می گویند؟ طبق جمع بندیِ مجموعه ای از آمارهای سال های اخیر مراکز افکارسنجی داخلی، حدود 50 درصد مردم مشتری سریال ها و فیلم های صداوسیما هستند و 38 درصد اخبار کشور را از طریق تلویزیون رسمی دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعواهای حیدری - نعمتی، راه های نرفته و بازگشت سلبریتی ها

دعواهای حیدری - نعمتی، راه های نرفته و بازگشت سلبریتی ها