مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-20اقتصادي

عدم تخصیص بودجه، مانع اجرای پروژه آبرسانی به فشافویه است


بخشدار فشافویه با اشاره به مشکلات کمبود آب در بخش فشافویه گفت: طرح اولیه و نقشه های پروژه آبرسانی از سد ماملو به فشافویه آماده شده اما بودجه ای برای آن اختصاص پیدا نکرده و درصورتی که بودجه تامین شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 10 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 10هزار و یکصد میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی 600 نفر افتتاح می شود.

وی در رابطه با وضعیت آب شرب بخش فشافویه گفت: چندین بار قطعی برق داشتیم که باعث شد حدود هفت حلقه چاه از دسترس خارج شود اما با برنامه ریزی های انجام شده، با اینکه کاهش فشار آب داشتیم، قطعی آب اتفاق نیفتاد.

بخشدار فشافویه با اشاره به انشعابات غیرمجاز آب ادامه داد: 38 مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است که با دستور مقام قضایی و با حضور دستگاه انتظامی این انشعابات قطع خواهد شد تا مشکلات کمبود آب کمتر شود.

حسین خانی با اشاره به پروژه آبرسانی از سد ماملو به فشافویه تصریح کرد: طرح اولیه و نقشه های پروژه آماده شده اما بودجه ای برای آن اختصاص پیدا نکرده است که اجرای طرح آغاز شود از طرفی عده ای نظرشان این است که پشت سد ماملو به اندازه ای آب نیست که به فشافویه برسد اما این نظر رد است و درصورتی که بودجه تامین شود، آب به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تخصیص بودجه، مانع اجرای پروژه آبرسانی به فشافویه است

عدم تخصیص بودجه، مانع اجرای پروژه آبرسانی به فشافویه است