مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-24اجتماعي

تکمیل پروژه های برق رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه تا قبل اربعین


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان آخرین وضعیت عملیات احداث و تکمیل زیرساخت های برق برای تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه را تشریح کرد و گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان آخرین وضعیت عملیات احداث و تکمیل زیرساخت های برق برای تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه را تشریح کرد و گفت: پروژه های برق رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده روی اربعین تکمیل و به بهره برداری می رسند.

علی خدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح های زیرساخت های برق در دو مرز شلمچه و چذابه اظهار کرد: عملیات احداث و تکمیل زیرساخت های برق برای تردد زائران در این مرزها در حال اجرا است.

وی افزود: در این زمینه مراحل واگذاری انشعاب و تامین برق مواکب و مراکز خدمات رسان در این دو مرز استان جهت ایام اربعین در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پروژه های برق رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده روی اربعین تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

خدری ادامه داد: این پروژه ها شامل تقویت ولتاژ، اورهال شبکه و تجهیزات، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه های تامین برق مواکب مستقر در مرز چذابه و شلمچه و همچنین توسعه و تعمیرات روشنایی معابر مسیر تردد زائران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های برق رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه تا قبل اربعین

تکمیل پروژه های برق رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه تا قبل اربعین