مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-26سياسي

شکر نعمت هدایت، همراهی با امام است


شکر نعمت مسیر هدایت که توسط رسول الله(ص) و با ارسال قرآن باز شده، در گرو انس با آیات الهی، همراهی با امام و ادامه دادن این مسیر الهی است.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: شکر نعمت مسیر هدایت که توسط رسول الله(ص) و با ارسال قرآن باز شده، در گرو انس با آیات الهی، همراهی با امام و ادامه دادن این مسیر الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری، استاد حوزه علمیه شامگاه 3 مردادماه در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره)، در ادمه تبیین و تفسیر فرازهایی از آیات سوره آل عمران و بیان داستان جنگ احد و سختی هایی که پیش روی جبهه اسلام آمد، به ضعف های آشکار شده در این مسیر اشاره کرد و گفت: ضعف هایی که انسان در سیر زندگی گرفتارش می شود، در بزنگاه ها و میدان صحنه های سخت او را دچار سستی می سازد.

وی با تاکید بر این که کسی که نگاه محدودی نسبت به طرح الهی داشته اول و آخر این طرح را نبیند زود احساس شکست می کند، تصریح کرد: انس و همراهی با کتاب خدا و اولیاء الله، پرده های جهل نسبت به طرح الهی را کنار می زند؛ انسان هر اندازه بزرگ شود، به همان اندازه وسعت طرح الهی را درک و هیچ گاه خود را از دایره نقش آفرینی در این طرح خارج نخواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر نعمت هدایت، همراهی با امام است

شکر نعمت هدایت، همراهی با امام است