مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-09اقتصادي

تقویت زیرساخت های ساحل رودسر زمینه ساز تحول اقتصادی است


سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه سواحل شهرستان دارای ظرفیت های بی نظیری برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است، گفت: برای تقویت زیرساخت های گردشگری سواحل رودسر و کمک به اقتصاد منطقه از سرمایه گذار استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمد حیدری امروز در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رودسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه اجرای طرح های سالم سازی دریا به شهرداران واگذار شده است، اظهار کرد: اجرای طرح سالم سازی دریا لوازمی دارد و صرف ایجاد یک پرده و حائل اجرای این طرح به خوبی محقق نمی شود.

  وی با بیان اینکه نحوه اجرای طرح سالم سازی کنونی نیازمند تجدیدنظر است، افزود: طی بازدیدی که از سواحل صورت گرفت، مشاهده شد که به رغم مستقر بودن تعدادی نیرو در این اماکن، مسافران و شهروندان از این طرح ها استقبال چندانی ندارند در حالیکه جمعیت در خارج از طرح فراوان تر دیده می شود.

  سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم تحقیق و بررسی بیشتر طرح های سالم سازی دریا و انعطاف پذیری در برنامه ها و تصمیم گیری های این طرح ها بیان کرد: طرح ها به گونه ای برنامه ریزی شوند که مردمی تر و موافق با سلایق مختلف جامعه باشند تا بیشتر مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های ساحل رودسر زمینه ساز تحول اقتصادی است

تقویت زیرساخت های ساحل رودسر زمینه ساز تحول اقتصادی است