مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-22سياسي

تازه ترین دستاوردهای صنعت دفاعی؛ آرمان، سینا، مهاجر


همزمان با روز «صنعت دفاعی» با حضور رییس جمهور از آخرین دستاوردهای فناورانه و پیشرفته وزارت دفاع از جمله پهپاد مهاجر 10، موشک پرسه زن «سینا» و بمب های هوشمند «آرمان 1» و «آرمان 2» رونمایی و موشک های «خرمشهر» و «حاج قاسم» به نیروهای مسلح الحاق شدند.

- همزمان با روز صنعت دفاعی با حضور رییس جمهور از آخرین دستاوردهای فناورانه و پیشرفته وزارت دفاع از جمله پهپاد مهاجر 10، موشک پرسه زن سینا و بمب های هوشمند آرمان 1 و آرمان 2 رونمایی و موشک های خرمشهر و حاج قاسم به نیروهای مسلح الحاق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت روز صنعت دفاعی، نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنایع دفاعی کشور برگزار شد که سازمان های صنایع هوایی، هوافضا، دریایی، دفاعی، پژوهش های نوین دفاعی (سپند)، اتکا، صنایع الکترونیک ایران (صاایران) و سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پیشرفته و فناورانه خود را به نمایش گذاشته بودند.

با حضور رییس جمهور در این نمایشگاه از وزیر دفاع ، پهپاد مهاجر 10 یک پهپاد استثنایی است و اگر تجهیزات مخابراتی و راداری هم روی آن نصب شود می تواند نقش هواپیمای شناسایی را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین دستاوردهای صنعت دفاعی؛ آرمان، سینا، مهاجر

تازه ترین دستاوردهای صنعت دفاعی؛ آرمان، سینا، مهاجر