مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24ورزشي

کسب 7 مدال نقره و برنز در مسابقات کشوری توسط دختران جودوکار قمی


تیم دختران نوجوان و جوان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور در استان البرز به 7 مدال رنگارنگ نقره و برنز دست یافتند.

- قم- رییس هیئت جودو استان قم گفت: تیم دختران نوجوان و جوان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور در استان البرز به 7 مدال رنگارنگ نقره و برنز دست یافتند.

محمد حسن سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات جودو قهرمانی دختران نوجوان و جوان منطقه یک کشور در حالی به میزبانی استان البرز برگزار شد که تیم قم نیز به این مسابقات اعزام شد و هفت مدال کسب کرد.

رییس هیئت جودو استان قم افزود: این مسابقات روزهای 30 و 31 تیرماه جاری برگزار شد و تیم 9 نفره قم نیز عازم مسابقات شده بود.

وی بیان کرد: شاگردان سیما شاهزاده و نجمه کیانی صدر در تیم های دختران نوجوان و جوان هیأت جودو استان قم با عملکردی درخشان موفق به کسب 7 مدال نقره و برنز مسابقات جودو قهرمانی منطقه 1 ایران شدند.

سالاری ادامه داد: این رقابت ها به میزبانی هیأت البرز برگزار شد و علاوه بر کسب 3 نقره و 4 برنز، سه تن از اعضای تیم اعزامی هیأت قم به سرپرستی طاهره سادات موسوی، مجوز حضور در مسابقات جودو قهرمانی کشور را هم به دست آوردند.

وی گفت: مدال آوران تیم نوجوانان قم زینب باقری در وزن منفی 70 کیلوگرم مدال نقره، بینا نادعلی در وزن منفی 70 کیلوگرم مدال برنز، مبینا عباسی در وزن من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 7 مدال نقره و برنز در مسابقات کشوری توسط دختران جودوکار قمی

کسب 7 مدال نقره و برنز در مسابقات کشوری توسط دختران جودوکار قمی