مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-16سياسي

آزادگان آبروی نظام هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آزادگان سرافراز آبرو و عزت نظام اسلامی هستند و باید حرمت و جایگاه آنها مورد صیانت قرار گیرد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آزادگان سرافراز آبرو و عزت نظام اسلامی هستند و باید حرمت و جایگاه آنها مورد صیانت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز آزادگان در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: استان دارالارشاد اردبیل آماده برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهیدی است که 29 مردادماه با حضور مسئولان کشوری و استانی با عظمت تمام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آستانه برگزاری این کنگره یاد و نام آزادگان شهید را گرامی می داریم که در رأس آن حاج علی اکبر ابوترابی برای همه آزادگان پدری معنوی و همراهی توانمند بوده که در دوران اسارت توانسته روحیه و سرزندگی آزادگان را ارتقا دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن با تحرکی جدی در جبهه فرهنگی و جنگ نرم سعی دارد تا سرمایه های معنوی نظام به ویژه شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان را با الفاظ و عناوینی مختلف در چشم ملت ایران از عظمت و ابهت بیندازد در حالی که همواره شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها چشم و چراغ این ملت بوده و آزادگان نیز آبروی نظام را در سخت ترین شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان آبروی نظام هستند

آزادگان آبروی نظام هستند