مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-29سياسي

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی لرستان برگزار شد


معاون پیشین سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه در هر قاعده ای کاستی ها، خوشی ها و ناخوشی هایی وجود دارد، عنوان کرد: سعی کردیم در لرستان آثاری به جایی بگذاریم که بیشتر در جهت افزایش خوشی ها و نقاط خوشایند برای مردم باشد.

منعمی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که در کل کشور ایجاد شده بود، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در لرستان و مدیریت فضای استان، در ارزیابی های انجام شده، لرستان در رتبه مطلوبی قرار گرفت و به عنوان استان امن شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن همه کاستی ها در استان نیاز به زمان دارد، عنوان کرد: امید است با توجه بیشتر دولت به لرستان و حضور افرادی که در بدنه استانداری این راه را ادمه می دهند این اتفاق مهم رقم بخورد.

وی با تقدیر از استاندار لرستان گفت: از  زیویار که اعتماد کردنه و این مسئولیت را به بنده سپردند تقدیر و تشکر کرده و برای معاونت جدید نیز آرزوی توفیق دارم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار لرستان گفت: امیدوارم در این جایگاه بتوانم وظیفه و تکلیفی که تعیین شده را به نحو احسن انجام دهم و شرمنده امام و شهدا نباشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی لرستان برگزار شد

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی لرستان برگزار شد