مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-31سياسي

پیوست رسانه ای راه مهمی برای حرکت در مسیر جهاد تبیین است


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: پیوست رسانه ای راه مهمی برای حرکت در مسیر جهاد تبیین است و غفلت از این پیوست خسارات جدی در حوزه افکار عمومی به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ناصر نعمتی در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد درباره حدود دو سال فعالیت خود اظهار کرد: بهره برداری کامل از دهکده ارتباطات جهانشهر، که در دوره ششم مدیریت شهری طراحی آن شروع شد به تحول ارتباطات رسانه ای و بین المللی مشهد منجر می شود.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی افزود: این طرح در راستای ایده جهانشهری مشهد برنامه ریزی و طراحی شد و تا کنون 2 پروژه آن افتتاح و 7 پروژه دیگر امسال آمادگی بهره برداری دارد.

وی ادامه داد: دبیرخانه پیوست رسانه ای یکی دیگر از کارهایی بود که در شهرداری مشهد پایه ریزی شد، در تباصر بودجه قرار گرفت، فرم های استاندارد آن در شهرداری تصویب و دوره آموزشی ان برای همکاران برگزار شد.

نعمتی تاکید کرد: پیوست رسانه ای راه مهمی برای حرکت در مسیر جهاد تبیین است و غفلت از این پیوست خسارات جدی در حوزه افکار عمومی به دنبال خواهد داشت.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: راه اندازی یکشنبه های نشست خبری در شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست رسانه ای راه مهمی برای حرکت در مسیر جهاد تبیین است

پیوست رسانه ای راه مهمی برای حرکت در مسیر جهاد تبیین است