مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-11سياسي

استاندار تهران: شورای شهر بومهن می تواند سرپرست جدید برای شهرداری معرفی کند


زمانی که شورای شهر به پارلمان وارد می شود اختیار دارد تا شهردار مورد تایید خود را انتخاب و یا شهردار قبلی را ابقاء کند و نیازی به استیضاح شهردار قبلی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه برپایی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با حضور در مصلی نماز جمعه ضمن دیدار با مردم مشکلات آنها را جویا و قول پیگیری داد و در جمع خبرنگاران درخصوص موارد مطرح شده توسط مردم اظهار کرد: قاعدتا مردم زمانی که خدمتگزار خود را می بینند مشکلاتشان را اعلام می کنند که متروی پردیس، طرح توسعه مسائل روبنایی شهر پردیس، رفع کمبود های نقاط حاشیه ای این شهرستان مانند مدرسه، خدمات عمومی، و غیره مطرح شد.

وی گفت: تکمیل پروژه های فازهای مختلف مسکن مهر پردیس در دستور کار قرار گرفت زیرا جزو اساسی ترین نیازمندی های ساکنین این مناطق است.

استاندار تهران افزود: طبیعی است به دلیل شکل گیری شرایط یک شهرستان جدید موضوعات تازه ای خلق می شود و با تلاش تمام مسوولان این موضوعات باید رفع شود.

حمایت استانداری از استقلال شورای شهر بومهن فخاری با اشاره به تحلیف شورای شهر بومهن، ابراز کرد: طی روزهای اخیر شورای شهر بومهن بر اساس ضوابط موجود و با رای مرجع قضایی به پارلمان شهری بازگشتند و ما نیز از این حضور استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: شورای شهر بومهن می تواند سرپرست جدید برای شهرداری معرفی کند

استاندار تهران: شورای شهر بومهن می تواند سرپرست جدید برای شهرداری معرفی کند