مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-09سياسي

تا پایان آذر هیچ برنجی وارد کشور نمی شود


با مصوبه دولت از شهریورماه تا پایان آذرماه هیچ برنجی وارد کشور نمی شود و در استان گیلان هم به فراجا اعلام شد اجازه ورود برنج داده نشود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: با مصوبه دولت از شهریورماه تا پایان آذرماه هیچ برنجی وارد کشور نمی شود و در استان گیلان هم به فراجا اعلام شد اجازه ورود برنج داده نشود.

اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گیلان، با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی موثر و کارآمد اظهار کرد: مردم باید از طریق رسانه ها در جریان تلاش های دولت قرار گیرند و این همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در عمل به رسالت خود به ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده یا در حال اجرا، آثار مثبتی بر جامعه دارد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان افزود: در این سفر بسیاری از مزیت های کشاورزی استان شامل تولیدات گل و گیاه زینتی، وضعیت و فعالیت کارخانجات چای و شالیکوبی ها و نیز مسائل موجود در این بخش برای وزیر بیان شد و پیرو آن جلسات خوب و تصمیمات مناسبی در موضوعات مربوطه اخذ گردید، اما متاسفانه برخی به گونه ای غیر واقعی اطلاع رسانی کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان از اهمیت همصدایی و همزبانی در پیشبرد کارها گفت و خاطرنشان کرد: چندصدایی و هرج و مرج موجب اختلال در آرامش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان آذر هیچ برنجی وارد کشور نمی شود

تا پایان آذر هیچ برنجی وارد کشور نمی شود