مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-21فرهنگي

پاسداشت ابن سینا در همایش« حکیم هزاره ها» برگزار می شود


رییس روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا گفت: همایش حکیم هزاره ها روز اول شهریور ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و ابن سینا پژوهان و علاقمندان حکمت و فلسفه در همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، توکل دارایی رییس روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا گفت: با توجه به تشکیل ستاد هفته ملی بزرگداشت ابن سینا به دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همت و مساعدت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، بزرگداشت بوعلی سینا از یکم تا هفتم شهریور در گستره کشوری و در استان های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همدان نیز به عنوان محل آرامگاه شیخ الرییس، مثل سال های گذشته برنامه های علمی، فرهنگی و هنری متنوعی با اشراف و مدیریت استانداری همدان و مشارکت دستگاه های فرهنگی، اجرایی و دانشگاهی برپا می شود که این برنامه ها به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا بیان کرد: یکم شهریور مهمترین برنامه به عنوان گشایش هفته بزرگداشت بوعلی سینا در همدان و کشور صبحگاه اول شهریور با عنوان آیین ادای احترام به مقام شامخ حجت الحق ابن سینا در آرامگاه آن حکیم جهانی برگزار می شود.

در این آیین مقامات ارشد استانی، روحانیت، مدیران کل دستگاه ها، پزشکان، اهل فرهنگ و هنر و شهروندان علاقمند گردهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت ابن سینا در همایش« حکیم هزاره ها» برگزار می شود

پاسداشت ابن سینا در همایش« حکیم هزاره ها» برگزار می شود