مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-03بين الملل

گفتگوی تلفنی عباس و میقاتی درباره تحولات «عین الحلوه»


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز پنج شنبه با نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان درباره تحولات جاری در اردوگاه عین الحلوه تلفنی گفتگو کرد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز پنج شنبه با نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان درباره تحولات جاری در اردوگاه عین الحلوه تلفنی گفتگو کرد.

گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در گفتگوی تلفنی با نجیب مبقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان درباره تحولات جاری در اردوگاه عین الحلوه، تاکید کرد فلسطینی ها تا زمانی که قطعنامه های بین المللی که بر آن ها اصرار دارند اجرا شود، در لبنان حضور موقتی دارند.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه نیز تاکید کرد: اقدامات دولت و ارتش لبنان در راستای حفظ نظم، قانون، آرامش و آتش بس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، با وجود برقراری آتش بس عصر چهارشنبه درگیری ها میان نیروهای جنبش فتح و برخی افراطی ها در اطراف اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان از سر گرفته شد، این درگیری ها یک کشته و پنج زخمی بر جای گذاشت و در نهایت در ساعات اولیه بامداد امروز آرامشی شکننده بر محورهای اطراف اردوگاه حاکم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی عباس و میقاتی درباره تحولات «عین الحلوه»

گفتگوی تلفنی عباس و میقاتی درباره تحولات «عین الحلوه»