مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-26سياسي

کلنگ زنی 12 پروژه عمرانی در شهر رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر عزم شورا و شهرداری رشت به منظور اجرای پروژه های عمرانی با هدف توسعه، عمران و رفاه شهروندان رشت گفت: طی یک الی دو ماه آینده کلنگ زنی دوازده پروژه عمرانی در سطح رشت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در دیدار با سه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ساختمان شهرداری رشت با حضور دیگر اعضای شورا، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری رشت با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: انقلاب حسینی برای همیشه در تار و پود تاریخ زنده می ماند و عشق و ارادت به اهل بیت (ع) در روح و جان ما نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در گذشته بسیاری از مباحث دست به دست یکدیگر داد تا در حرکت رشت به سوی توسعه خلل ایجاد شود، افزود: شورای ششم از همان بدو آغاز فعالیت تلاش کرد تا با بهره مندی از توان تمامی مجموعه مدیریت شهری نیاز های شهر و شهروندان را برطرف کند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه متأسفانه حدود 2 سال از عمر شورای ششم به دلیل برخی از اتفاقات فرصت سوزی شد، افزود: شورای ششم تمام توان خود را به منظور برقراری تعاملات سازنده با افراد و دستگاه های تأثیر گذار با هدف تعالی شهر رشت به کار گرفته است و انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 12 پروژه عمرانی در شهر رشت

کلنگ زنی 12 پروژه عمرانی در شهر رشت