مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-17سياسي

برخورد قاطع با افراد مخل امنیت و آرامش مردم انجام می گیرد


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مشگین شهر گفت: برخورد جدی و قاطع با مخلان امنیت و آرامش مردم و هنجارشکنان در سطح شهرستان در دستور کار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بابک نونهال بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندهی و عوامل انتظامی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: هیچ گونه اغماضی در برخورد قانونی با هنجارشکنان و جرائم مهم و مشهود همچون جرایم خشن، چاقوکشی و کشف حجاب صورت نمی گیرد و برخورد قانونی در راستای اجرای عدالت و آرامش روحی و روانی مردم در دستور کارمان قرار دارد.

وی در خصوص تلاش برای رسیدگی به مشکلات مردم افزود: انتظار می رود که همکاران قضایی شهرستان مشگین شهر در راستای رفع مشکلات مردمی که به تظلم خواهی به دادگستری مراجعه می کنند اقدامات جدی انجام دهند و در راستای احقاق حق مردم گام بردارند.

دادستان مشگین شهر بیان کرد: مردم نیازمند آرامش در جامعه هستند و تعامل و هم افزایی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آرامش و آسایش شهروندان را در پی خواهد داشت.

   وی تصریح کرد: در سنگر انتظامی و سنگر قضایی می توان با هنجارشکنان برخورد قانونی انجام داد واگر این کار صورت پذیرد رضایت الهی و رضایت مردم محقق خواهد شد.

  نونهال تاکید کرد: برخی از افراد در سطح شهرستان با ایجاد کانال های بی اساس و بی هویت اقدام به انتشار اخبار کذب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با افراد مخل امنیت و آرامش مردم انجام می گیرد

برخورد قاطع با افراد مخل امنیت و آرامش مردم انجام می گیرد