خدمات فرودگاه ها باید نشان دهنده احترام به حقوق مسافر باشدمدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر توجه به آیین نامه حقوق مسافر در فرودگاه های سراسر کشور گفت: نگاه خدمات رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی منت به مردم ایران باید سیاست اصلی تمام مدیران فرودگاهی کشور باشد. - مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر توجه به آیین نامه حقوق مسافر در فرودگاه های سراسر کشور گفت: نگاه خدمات رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی منت به مردم ایران باید سیاست اصلی تمام مدیران فرودگاهی کشور باشد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نخجوانی در هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه های کشور که با محوریت هماهنگی اربعین حسینی برگزار شد، به سیاست های جدید مدیریتی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد و گفت: نگاه خدمات رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی منت به مردم ایران یکی از سیاست های اصلی ماست. با توجه به اینکه فرودگاه ها با تسهیلات فرودگاهی مورد قضاوت مردم قرار می گیرند، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی صورت گیرد تا مسافر از ما رنجیده خاطر نشود. وی بر توجه ویژه به آیین نامه حقوق مسافر در سطح فرودگاه های کشور تاکید کرد و ادامه داد: در راستای توجه ویژه به این آیین نامه، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت های هندلینگ طرف قرارداد با شرکت فرودگاه ه برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |