مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-03سياسي

خدمات فرودگاه ها باید نشان دهنده احترام به حقوق مسافر باشد


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر توجه به آیین نامه حقوق مسافر در فرودگاه های سراسر کشور گفت: نگاه خدمات رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی منت به مردم ایران باید سیاست اصلی تمام مدیران فرودگاهی کشور باشد.

- مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر توجه به آیین نامه حقوق مسافر در فرودگاه های سراسر کشور گفت: نگاه خدمات رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی منت به مردم ایران باید سیاست اصلی تمام مدیران فرودگاهی کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نخجوانی در هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه های کشور که با محوریت هماهنگی اربعین حسینی برگزار شد، به سیاست های جدید مدیریتی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد و گفت: نگاه خدمات رسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بی منت به مردم ایران یکی از سیاست های اصلی ماست.

با توجه به اینکه فرودگاه ها با تسهیلات فرودگاهی مورد قضاوت مردم قرار می گیرند، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی صورت گیرد تا مسافر از ما رنجیده خاطر نشود.

وی بر توجه ویژه به آیین نامه حقوق مسافر در سطح فرودگاه های کشور تاکید کرد و ادامه داد: در راستای توجه ویژه به این آیین نامه، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت های هندلینگ طرف قرارداد با شرکت فرودگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات فرودگاه ها باید نشان دهنده احترام به حقوق مسافر باشد

خدمات فرودگاه ها باید نشان دهنده احترام به حقوق مسافر باشد