مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-05سياسي

«فارابی»با مجید زین العابدین چگونه خواهد بود؟/‏پیامدهای یک انتصاب


انتصاب مدیرعامل جدید فارابی در نیمه دوم فعالیت دولت با چه فرصت ها و تهدیداتی همراه است و آیا تجربه و توانمندی های مجید زین العابدین می تواند مدیریت سینمایی را به وضعیت مطلوب نزدیک کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی رحمتی پژوهشگر ارتباطات و مدیرمسئول گروه رسانه ای مهر در یادداشتی به ارزیابی وضعیت بنیاد سینمایی فارابی پس از انتصاب مجید زین العابدین به مدیریت این بنیاد، پرداخت.

متن این یادداشت به شرح زیر است؛ هر چند زمزمه جابجایی در بنیاد سینمایی فارابی از مدت ها قبل وجود داشت اما در مقطعی این اتفاق افتاد که از مدتی پیش گمانه زنی ها فروکش کرده بود.

حال سئوال اینجاست که انتصاب مدیرعامل جدید بنیاد فارابی در نیمه دوم فعالیت دولت سیزدهم با چه فرصت ها و تهدیداتی همراه است؟ آیا تجربه و توانمندی های مجید زین العابدین می تواند مدیریت سینمایی کشور را به وضعیت مطلوب نزدیک تر کند؟ روزهای پایانی بهار سال 1362 وقتی با پیشنهاد سیدمحمد بهشتی، محمدمهدی دادگو و محمد آقاجانی فعالیت بنیاد سینمایی فارابی در خیابان پر رمز و راز سی تیر تهران آغاز شد، شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که بخش عمده ای از رویدادها و تولیدات سینمای ایرانِ پس از انقلاب اسلامی در این بنیاد رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فارابی»با مجید زین العابدین چگونه خواهد بود؟/‏پیامدهای یک انتصاب

«فارابی»با مجید زین العابدین چگونه خواهد بود؟/‏پیامدهای یک انتصاب