مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-05سياسي

انجمن سینمای جوان اردبیل ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری دارد


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به عقبه سینمای جوانان دفتر اردبیل، گفت: انجمن سینمای جوان اردبیل ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری دارد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به عقبه سینمای جوانان دفتر اردبیل، گفت: انجمن سینمای جوان اردبیل ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسحق رسولی 14 مرداد در دیدار با میردولت موسوی، رییس انجمن سینمای جوان اردبیل با بیان اینکه نیروهای زیادی در سینمای جوان اردبیل پرورش یافته است، افزود: حوزه مأموریت ها و رسالت های سینمای جوان با جهاد دانشگاهی مشترک است و زمینه های همکاری زیادی بین این دو وجود دارد.

وی بیان کرد: در زمینه تولید فیلم کوتاه و ساخت انیمیشن و راه اندازی کسب و کارهای هنری می توانیم همکاری های مشترک داشته باشیم.

رسولی ادامه داد: صنایع خلاق یکی از زمینه های رشد در استان اردبیل است و سعی خواهیم کرد در پیشبرد این حوزه در استان نقش داشته باشیم و همچنین نقش پررنگی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی و هنری با همکاری انجمن سینمای جوان داشته باشیم.

رییس جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر اینکه در جهت هم افزایی پیشنهادات را می پذیریم، اضافه کرد: در تولید محتوای رسانه ای نیز می توانیم از ظرفیت های سینمای جوان استان بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوان اردبیل ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری دارد

انجمن سینمای جوان اردبیل ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری دارد