مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:002023-07-24سياسي

مراسم جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام و نمایش شور حسینی است، گفت: امسال هم مثل سنوات قبل مراسم جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

- قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام و نمایش شور حسینی است، گفت: امسال هم مثل سنوات قبل مراسم جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین قرچک ضمن تأکید بر اهمیت اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمین جهان گفت: مراسم باشکوه اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام و نمایش شور و شعور حسینی است.

وی با بیان اینکه خدمت در مواکب اربعین حسینی یک نعمت بزرگ است افزود: خدمت به عاشقان خاندان عصمت و طهارت و زائرین اباعبدالله (ع) توفیقی الهی ست که باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

فرماندار قرچک در پایان با اشاره به جاماندگان اربعین اظهار کرد: امسال نیز با اهتمام، تعامل و هماهنگی تمامی ادارات و نهادهای شهرستان، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا شاه عبدالعظیم (س) باشکوه تر از سال های قبل انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود

مراسم جاماندگان اربعین از قرچک تا حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود