مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-11اقتصادي

پساب فاضلاب بوشهر برای تولید چوب و تامین نیاز صنعت استفاده می شود


پساب فاضلاب بوشهر برای جنگل کاری و تولید چوب و تامین نیاز صنعت استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح جمعه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی شدن شبکه فاضلاب در مناطق و محلات جنوبی شهر بوشهر تخصیص یافته و مجری و پیمانکار این طرح تعیین شده است.

وی استفاده از پساب فاضلاب برای توسعه فضای سبز، جنگل کاری و تأمین آب واحدهای صنعتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: بازگشت پساب فاضلاب پس از تصفیه به چرخه مصرف یکی از اولویت ها است و در این راستا طرح جنگل کاری و تولیدی با استفاده از پساب فاضلاب بوشهر آغاز شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استفاده از پساب فاضلاب در حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی مؤثر است گفت: اکنون قرارداد استفاده از پساب فاضلاب با سرمایه گذاری هزار و 100 میلیارد تومان در حاشیه تصفیه خانه فاضلاب بوشهر در حال انعقاد است.

وی با بیان اینکه سال ها پساب فاضلاب بوشهر بدون استفاده به هدر می رفت تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت به عنوان یک منبع پایدار آب واحدهای تولیدی و صنعتی به شمار می رود و از آن طرف ضمن جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، یکی از ظرفیت ها برای اجرای طرح های سرمایه گذاری از جمله جنگل کاری و تولید چوب محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب فاضلاب بوشهر برای تولید چوب و تامین نیاز صنعت استفاده می شود

پساب فاضلاب بوشهر برای تولید چوب و تامین نیاز صنعت استفاده می شود