مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-31ورزشي

اردوهای ورزشی تیم های ملی در استان بوشهر برگزار می شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اردوهای ورزشی تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر جمالی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته دولت برنامه فرهنگی ورزشی و پروژه عمرانی شهرستان ها به دفتر فنی و حوزه ورزش اعلام شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه هایی که قابلیت افتتاح داشته باشد، تکمیل و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: طرح جامع تشکیل اردوهای تیم ملی در رده های پایه در نیمه دوم امسال در سطح استان تدوین و اردوهای ورزشی تیم های ملی در رشته های المپیکی و آسیایی برای تقویت ورزش حرفه ای استان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: در این راستا نیازسنجی های شهرستان ها در رشته های مختلف بر اساس طرح آمایش سرزمینی برای تشکیل اردوهای تیم ملی مشخص شود.

تداوم برنامه های ازدواج آسان وی اضافه کرد: در موضوع ازدواج آسان، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی برگزاری جشن های وصال در استان مورد تقدیر استاندار بوشهر و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای ورزشی تیم های ملی در استان بوشهر برگزار می شود

اردوهای ورزشی تیم های ملی در استان بوشهر برگزار می شود