مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-17سياسي

نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» نشان از تعهد هنرمندان عکاس قمی است


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم برپایی نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» را نشان از تعهد عکاسان قمی و ارادت آنان به مکتب عاشورا برشمرد.

- قم- رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم برپایی نمایشگاه عکس خیمه های سوخته را نشان از تعهد عکاسان قمی و ارادت آنان به مکتب عاشورا برشمرد.

مصطفی ملایی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه خیمه های سوخته که با محوریت بانوان عاشورایی در نگارستان اشراق قم برپا شده در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه ایده تازه و جالبی بود و نشان از خلاقیت هنرمندان عکاسی استان قم دارد که توانستند به خوبی به این لایه از عاشورا و موضوع حضور زنان و بانوان در مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) بپردازند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه دشمنان در این سال ها در راستای هجمه علیه زنان و ارزش های دینی متمرکز شدند افزود: اقدامات فرهنگی اینگونه و نشان دادن ارادت بانوان این سرزمین به امام حسین (ع) نشان داد که زنان از کودکی در مکتب عاشورا تربیت شدند و فرزندان خود را نیز عاشورایی پرورش می دهند.

ملایی عنوان داشت: زنان در انتقال پیام عاشورا نقش آفرین هستند که حضرت زینب (س) الگوی برجسته این عرصه هستند و توانستند مظلومیت و حقانیت اباعبدالله الحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» نشان از تعهد هنرمندان عکاس قمی است

نمایشگاه عکس «خیمه های سوخته» نشان از تعهد هنرمندان عکاس قمی است