مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-03پزشكي

پاسخ وزیر بهداشت درباره احتمال تعطیلی شنبه و یکشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در بازدید از پروژه های درمانی شهرستان ری که در راستای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان شهدای هفتم تیر در اتوبان شهید رجایی واقع شده و محل انتقال بیماران تصادفی بزرگراه های جنوب استان است که توسعه آن جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بود.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت پیشرفت پروژه های بیمارستان شهدای هفتم تیر رضایت بخش نیست، گفت: در بازدید رییس جمهور از این بیمارستان در سیزدهم بهمن ماه 1401، کمبودها و نیازهای این بیمارستان مطرح شد و براساس دستور رییس جمهور پروژه توسعه  این بیمارستان جزو مصوبات قرار گرفت اما در حال حاضر اجرای عملیات عمرانی متوقف است و باید حتما رسیدگی شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: تذکرات لازم برای اجرای طرح توسعه بیمارستان صادر شد و در 3ماه آینده مجدداً بازدیدی خواهیم داشت زیرا وضعیت فعلی رضایت بخش نبود.

عین اللهی با اشاره به بازدید از بیمارستان الهام در کهریزک بیان کرد: این بیمارستان نیمه کاره خیرساز که تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته از لحاظ جانمایی بسیار قابل قبول بود و قرار بر این است که پروژه به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل و 60 درصد باقیمانده پروژه اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت درباره احتمال تعطیلی شنبه و یکشنبه

پاسخ وزیر بهداشت درباره احتمال تعطیلی شنبه و یکشنبه